Ljubljanski avtocestni obroč, vključno z vsemi štirimi vpadnimi avtocestami, predstavlja na področju prometnega planiranja največji prometni projekt v Sloveniji. V Ljubljani se srečuje lokalni promet glavnega mesta Slovenije in ostali promet, gravitajoč na funkcioniranje Ljubljane, prav tako se tukaj križata še dve pomembni in močni evropski cestni povezavi. Promet ne predstavlja le avtocesta, ampak še veliko drugih prometnih rešitev – multimodalnost. Rešitev je tudi decentralizacija, prilagajanje delovnega časa, delo od doma, itd.

Vsi dejavniki so bili preučeni v posebni študiji za urejanje ljubljanske obvoznice.

Več na povezavi: https://www.dars.si/Sporocila_za_javnost/1/Splosne_novice/1677/Izhodisca_za_urejanje_ljubljanske_obvoznice_z_vpadnicami

Kategorije: Razmišljanja

Marina

Docentka na Fakulteti za pomorstvo in promet, vodja katedre za ekonomijo in management v prometu. marina.zanne@fpp.uni-lj.si

1 Komentar

Ulrich Zorin · 10.04.2019 ob 06:04

Urejanje ljubljanske avtocestne obvoznice z vpadnicami ni povezano zgolj z neprestanim širjenjem avtocest in gradnjo novih cestnih povezav, temveč s pospešenim razvojem drugih oblik prevoza, ki je v razvitih državah še dolgo uveljavljen, razvit in preverjen. Prednosti niso le v večji pretočnosti ampak tudi na področju večje prometne varnosti vseh udeležencev prometnega sistema.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja